Середа
24.04.2019
20:37
Пошук
Календар
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика
Банери
Росошанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Нова українська школа для нас,  вчителя 1-А класу Ковач Світлани Дмитрівни і вчителя 1-Б класу Пецко Тетяни Іванівни- це можливість працювати по –новому, із задоволенням. Для учнів нова українська школа-це радість пізнання нового,бажання цікавого проведення часу з друзями в колективі. Кожен день навчання у школі розпочинається з ранкових зустрічей, на які учні із задоволенням спішать.

Позаду 8  тижнів навчанняу школі. Першокласники вчаться працювати у групах,створюють проекти, лепбуки, вчаться презентувати виконану роботу, визначають свій настрій.

 

 

1-А клас, учитель Ковач Світлана Дмитрівна

Тема тижня « Світ гри »

Фрагмент уроку інтегрованого курсу « Я досліджую світ »

Тема дня « Кімнатні рослини »

Гра-квест « Знайди кімнатну рослину в класі за фотографією »

     Учні діляться на групи. Кожна група одержує фотографії кімнатних рослин. Завдання учнів – знайти такі ж самі квіти в класі, прочитати їх назви ( самі чи з допомогою вчителя ). Далі  проводиться бесіда і практична робота по догляду за кімнатними рослинами.

 

1-Б клас, учитель Пецко Тетяна Іванівна 

Тема тижня « Світ гри »

Ранкова зустріч

Тема дня « Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? »

Разом з сонечком встаємо ми

На ранкову зустріч в школу поспішаємо

Поділившись настроєм своїм

Ми частинку серця друзям залишаємо

         Дітям подобаються ранкові зустрічі. Це дуже важливий елемент спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді. У дітей не згасає мотивація до навчання.

 

1-Б клас,учитель  Тетяна Іванівна Пецко

Тема тижня: «Досліджуємо властивості Ґрунту»

Фрагмент інтегрованого уроку «Я досліджую світ»

Тема дня «Хто мешкає у Ґрунті ?»

 

Гра «Хто у Ґрунті живе?»

Складова Ґрунту - учні присідають

Мешканець Ґрунту – учні плескають в долоні

Не має відношення до Ґрунту – учні піднімають руки вгору

Вчитель. ( Ялинка ,глина, кріт. жаба, їжак, лисиця,  повітря ,папір, ведмідь,

птахи, пісок, черв'як, вода).

 Використовуючи на уроках елементи ігор, в класі створюється доброзичлива обстановка, бадьорий настрій, бажання вчитися.

              1-Б клас, учитель Пецко Тетяна Іванівна

    Тема тижня: «Досліджуємо властивості  повітря»

Фрагмент інтегрованого уроку «Я досліджую світ»

Тема дня»Спостереження і досліди»

Учні 1-Б класу залюбки проводять спостереження і досліди.Про існування повітря можна дізнатися за допомогою дослідів.

Дослід 1.

1.Беремо поліетиленовий мішечок і починаємо його скручувати з боку отвору.

2.Утворилася» повітряна подушечка»

Висновок. Повітря займає увесь простір мішечка.

Дослід 2.

1.Кімнатну квітку загорнули щільно в поліетиленовий мішечок

2.Вели спостереження 3 дні і побачили,що рослина пожовтіла.

Висновок. Усім живим організмам потрібне повітря.

Класний  керівник  Ковач С. Д.

22-23 тиждень навчання

Я і моя сім’я

В 1-А класі відбулось свято « 8 Березня – День жінок». Воно стало чудовим підсумком тижня « Я і моя сім’я» .

Учні підготували подарунки мамам, бабусям і сестричкам: танці , пісні, вірші , вироби своїми руками . У цьому їм  допомагали вихователька Яник М.В., музкерівник Пітра М.І., асистент вчителя Попович Ю. М., вчителька Ковач С. Д.

Приємно, коли тепла атмосфера свята передається усім глядачам у залі.

1-Б клас, учитель Пецко Тетяна Іванівна

22-23 тиждень навчання

  Тема тижня: «Я і моя сім'я»

Фрагмент інтегрованого уроку «Я досліджую світ»

Сім’я –це найцінніше, що має людина.

Сім’я-сонечко, яке зігріває дитину від народження і до кінця днів.

Сім’я- це гніздечко любові й тепла для кожного з нас.

Вправа «Пташина сім’я»

(Зараз ми перетворимось на птахів.Розправимо свої крила-руки і полетіли. Діти пересуваються по класу, імітуючи політ птахів.)

 Пташки приземляються на галявину.Хто у них головний? (тато,мама,вожак зграї) Всі слухаються головного, бо можна

загубитись,відстати.

Ми пташина сім’я. Ми допомагаємо один одному.Ми вчимося спілкуватися, дружити.

 

Класний керівник : Ковач С . Д .

24  тиждень навчання « Мій рід »

1 .Складання  родинного дерева .

2 . Читання для себе .

3 .Робота з « родиною » геометричних фігур  .

1-А клас

Класний керівник: С.Д. Ковач

26 тиждень навчання

Рідний край. Рослини

Учні 1 –А класу закріплюють  знання про рослинний світ , граючи  в лото « Розподіли рослини за групами » .

Пізнають школярі дикорослі рослини села Росош під час екскурсії в природу і складають « Довідник рослин села Росош»   

Підсумок тижня – створення з пластиліну роботи « Фантастичне дерево ».