Неділя
16.12.2018
18:13
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Статистика
Банери
Росошанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Нова українська школа для нас,  вчителя 1-А класу Ковач Світлани Дмитрівни і вчителя 1-Б класу Пецко Тетяни Іванівни- це можливість працювати по –новому, із задоволенням. Для учнів нова українська школа-це радість пізнання нового,бажання цікавого проведення часу з друзями в колективі. Кожен день навчання у школі розпочинається з ранкових зустрічей, на які учні із задоволенням спішать.

Позаду 8  тижнів навчанняу школі. Першокласники вчаться працювати у групах,створюють проекти, лепбуки, вчаться презентувати виконану роботу, визначають свій настрій.

 

 

1-А клас, учитель Ковач Світлана Дмитрівна

Тема тижня « Світ гри »

Фрагмент уроку інтегрованого курсу « Я досліджую світ »

Тема дня « Кімнатні рослини »

Гра-квест « Знайди кімнатну рослину в класі за фотографією »

     Учні діляться на групи. Кожна група одержує фотографії кімнатних рослин. Завдання учнів – знайти такі ж самі квіти в класі, прочитати їх назви ( самі чи з допомогою вчителя ). Далі  проводиться бесіда і практична робота по догляду за кімнатними рослинами.

 

1-Б клас, учитель Пецко Тетяна Іванівна 

Тема тижня « Світ гри »

Ранкова зустріч

Тема дня « Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри? »

Разом з сонечком встаємо ми

На ранкову зустріч в школу поспішаємо

Поділившись настроєм своїм

Ми частинку серця друзям залишаємо

         Дітям подобаються ранкові зустрічі. Це дуже важливий елемент спрямований на розвиток співпраці, емоційного інтелекту і вміння працювати в команді. У дітей не згасає мотивація до навчання.

 

1-Б клас,учитель  Тетяна Іванівна Пецко

Тема тижня: «Досліджуємо властивості Ґрунту»

Фрагмент інтегрованого уроку «Я досліджую світ»

Тема дня «Хто мешкає у Ґрунті ?»

 

Гра «Хто у Ґрунті живе?»

Складова Ґрунту - учні присідають

Мешканець Ґрунту – учні плескають в долоні

Не має відношення до Ґрунту – учні піднімають руки вгору

Вчитель. ( Ялинка ,глина, кріт. жаба, їжак, лисиця,  повітря ,папір, ведмідь,

птахи, пісок, черв'як, вода).

 Використовуючи на уроках елементи ігор, в класі створюється доброзичлива обстановка, бадьорий настрій, бажання вчитися.

              1-Б клас, учитель Пецко Тетяна Іванівна

    Тема тижня: «Досліджуємо властивості  повітря»

Фрагмент інтегрованого уроку «Я досліджую світ»

Тема дня»Спостереження і досліди»

Учні 1-Б класу залюбки проводять спостереження і досліди.Про існування повітря можна дізнатися за допомогою дослідів.

Дослід 1.

1.Беремо поліетиленовий мішечок і починаємо його скручувати з боку отвору.

2.Утворилася» повітряна подушечка»

Висновок. Повітря займає увесь простір мішечка.

Дослід 2.

1.Кімнатну квітку загорнули щільно в поліетиленовий мішечок

2.Вели спостереження 3 дні і побачили,що рослина пожовтіла.

Висновок. Усім живим організмам потрібне повітря.